Garantia Produselor
Noi, SELTIS SOLUTIONS SRL, cu sediul social în Str. Acvilei, nr 42,bloc C3,ap 63, Chiajna – Ilfov, înregistratǎ la Registrul Comertului sub nr. J23/1703/2012, CUI RO 30332370, garanteaza conformitatea produselor achizitionate confo2rm art. 5-6 din OUG 140/2021, precum si eventualele vicii ascunse, declarand pe propria raspundere, conform Hotararii Guvernului nr.1.022/2002 privind regimul produselor si serviciilor, ca produsul la care se refera aceasta declaratie nu pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produce un impact negativ asupra mediului si este in conformitate cu legislatia Uniunii Europene care armonizeaza conditiile de comercializare a produselor, in legatura cu evaluarea conformitatii produselor si supravegherea pietei stabilite prin Ordonanta 20/2010 (M. Of. Partea I, nr.606 / 26.08.2010), cu documentatia de executie a fabricantului si standardele romanesti
Drepturile consumatorului sunt conforme cu O.G. 21/92 şi H.G. 394/95.
Declarăm pe propria răspundere că produsele comercializate sunt conforme cu documentaţia tehnică a societăţii Seltis Solutions SRL şi a furnizorilor săi.
Garanţia acordată de către Seltis Solutions SRL începe de la data livrării produselor, dupǎ cum urmează:
• 1 an pentru persoane juridice de la data achiziţionării, precum şi service post garanţie contra cost.
• 2 ani pentru persoane fizice de la data achiziţionării, precum şi service post garanţie contra cost.
1. În perioada de garanţie:
• Garanţia nu se acordǎ în cazul nerespectǎrii recomandǎrilor fǎcute de producǎtor şi a utilizǎrii produselor cumpǎrate în alte scopuri decât cele pentru care au fost create. Nerespectarea acestor instrucţiuni atrage după sine pierderea garanţiei ;
• Pentru reparaţii în timpul perioadei de garanţie apelaţi numai la unitatea noastrǎ, email vanzari@topbirou sau adresa, Soseaua de centura nr 1B, Chiajna-Ilfov , care se obligǎ sǎ rezolve problemele aparute în maxim 15 (cincisprezece) de zile de la data sesizǎrii. Orice neconformitate aparutǎ în perioada de garanţie se va soluţiona dupǎ caz (prin reparare sau înlocuire) ;
• Perioada de garanţie se prelungeste cu intervalul în care produsul s-a aflat la service pentru intervenţie.
- Produsele care le inlocuiesc pe cele defecte vor beneficia de o noua perioada de garantie care curge de la data inlocuirii produsului
2. Recomandǎri pentru întreţinere:
Mobilier din PAL melaminat, MDF vopsit sau înfoliat:
1. Se fereşte de umezealǎ şi de acţiunea directǎ a razelor soarelui 2. Se transportǎ acoperit şi protejat de lovituri 3. Se pǎstreazǎ în încǎperi încǎlzite în timpul iernii, departe de surse de cǎldurǎ 4. Se şterge cu o cârpǎ moale şi uscatǎ 5. Nu se pun obiecte ude pe o suprafatǎ lustruitǎ 6. În cazul în care a fost livrat demontat, se monteazǎ conform schiţei de montaj.
Produsele din piele naturalǎ
1. Se fereşte de umezealǎ, de acţiunea directǎ a razelor soarelui şi de contactul cu produse petroliere 2. Se transportǎ acoperit şi protejat de zgârieturi 3. Se pǎstreazǎ în încǎperi încǎlzite în timpul iernii, departe de surse de cǎldurǎ 4. Se şterge cu o cârpǎ moale şi uscatǎ, se dau cu cremǎ sau cearǎ pentru piele şi se interzice spǎlarea cu apǎ 5. Se va feri de lovituri directe
Produsele din stofa şi produsele din înlocuitor piele
1. Se transportǎ acoperit şi protejat de zgârieturi (pentru înlocuitor piele) 2. Se pǎstreazǎ în încǎperi încǎlzite în timpul iernii, departe de surse de cǎldurǎ 3. Se şterge cu o cârpǎ de praf moale şi uscatǎ, se spalǎ cu detergent de stofǎ 4. În cazul în care a fost livrat demontat, se monteazǎ conform schiţei de montaj
Certificatul de garanţie are valabilitatea numai însoţit de documentul de plată eliberat la cumpărarea produselor (factura fiscală, chitanţa fiscală sau bon de casă).
În cazul în care o reparație sau înlocuire nu se poate efectua pe garanție ca urmare a neîndeplinirii condițiilor, producătorul va analiza defectul și va întocmi un deviz de reparație în care va detalia lucrările ce se impun a fi efectuate și costul acestora. În cazul în care cumpărătorul nu acceptă acest deviz, producătorul nu este obligat să efectueze lucrarea, fiind exonerat de orice răspundere.
Pentru a beneficia de garanţie cumpărătorul este obligat să folosească corespunzător produsul, să păstreze certificatul de garanţie şi să îl prezinte la întocmirea reclamaţiei referitoare la defectele produsului, toate aceste condiții fiind cumulative. Neîndeplinirea uneia dintre ele atrage pierderea garanției.
Producătorul este exonerat de obligaţiile sale privind garanţia, dacă defectul s-a produs din cauza nerespectării de către consumator a instrucţiunilor de utilizare, de întreţinere, manipulare şi depozitare a produsului. De asemenea intervenţiile asupra produsului de către persoane neautorizate duc la pierderea garanţiei. Defecţiunile şi reparaţiile efectuate precum şi menţiunile cu privire la acestea, vor fi înscrise în formularul de garanţie.
Vǎ felicitǎm pentru decizia de a cumpǎra produsele firmei SELTIS SOLUTIONS SRL !