Informatii Livrare
ACCEPTAREA CONTRACTULUI LA DISTANȚĂ,TERMENI SI VALABILITATE
Odată cu lansarea comenzii în magazinul online WWW.TOPBIROU.RO, cumpărătorul acceptă comunicarea prin e-mailul sau numărul de telefon afisat pe sit.
Contract la distanță intră în vigoare în momentul confirmării comenzii de către vânzător. Confirmarea se efectuează electronic ,in scris pe e-mail.
S.C SELTIS SOLUTIONS S.R.L nu consideră sub nici o formă o comandă neconfirmată ca având valoarea unui contract.
Din motive intemeiate, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor și/sau serviciilor din comandă cu acordul cumparatorului. Dacă modifică cantitatea de bunuri și/sau servicii din comandă va anunța cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii iar contarvaloarea produselor se va recalcula dupa caz.
PREȚURI, MODALITĂȚI DE PLATĂ, FACTURARE
Magazinul online WWW.TOPBIROU.RO este destinat exclusiv livrării de produse către clienți persoane juridice, persoane fizice, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale sau întreprinderi familiale,la adrese fizice de pe teritoriul României. În momentul livrării, o persoană cu vârsta de minim 18 ani impliniti, reprezentând persoana fizică sau juridică, va semna pentru toate produsele expediate, specificand nume prenume si data receptiei in clar si lizibil.
PRET
Prețurile produselor sunt afișate pe pagina dedicată fiecărui produs, conțin TVA și nu includ cheltuielile de livrare, decât dacă este specificat în mod expres acest aspect .
Prețul produsului comandat este cel afișat la data plasării comenzii si va fi imprimat pe factura fiind același cu cel transmis de operatori în momentul confirmării comenzii.
Pe baza informațiilor deținute de SC SELTIS SOLUTIONS SRL și a celor furnizate de cumpărător va fi emisă o factură pentru bunurile livrate. Coletul va fi însoțit de urmatoarele docuimente prevazute de lege, după caz: certificat/declarație de conformitate, certificat de garanție, instrucțiuni de utilizare, etc.
Pentru comenzi mai mici de 1000 Lei, se percepe o taxă de livrare în valoare de 50 lei, transportul fiind gratuit doar pentru comenzile care depășesc valoarea de 1000 lei.
MODALITATI DE PLATA
Modalitățile de plată sunt disponibile în pagina de lansare a comenzii din contul de utilizator.
Plata în numerar se efectuează la livrare, în lei, la valoarea din momentul confirmării comenzii, către curierul responsabil de livrare.
Pentru plată online cu cardul bancar, procesarea datelor de pe cardul cumpărătorului se face prin intermediul procesatorului de plăți, iar S.C. SELTIS SOLUTIONS SRL nu solicită și nu stochează nici un fel de informații referitoare la cardul pe care îl dețineți.Deasemena,in cazul plăților online S.C. SELTIS SOLUTIONS SRL nu este si nu poate fi făcuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de moneda romaneasca LEI. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai cumpărătorul.
FACTURARE
Fiecare comanda va fi insotita de factura in care se vor regasi datele complete de identificare ale vanzatorului precum si datele de identificare ala cumparatorului asa cum au fost comunicate de catre acesta in momentul efectuarii comenzii pe situl WWW.TOPBIROU.RO.
STOCURI
Comenzile vor fi livrate în limita stocului disponibil, cu condiția ca aceasta să fie confirmate in prealabil si in scris de către S.C. SELTIS SOLUTIONS SRL. Produsele disponibile în stoc si produsele cu termen de livrare diferit sunt afișate pe site-ul www.topbirou.ro. In anumite cazuri, vânzătorul nu poate garanta disponibilitatea produselor afisate pe sit. Clienții sunt informați corect, conform termenilor și condițiilor, de disponibilitatea produselor comandate, înainte de confirmarea livrării. În cazul în care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnica ori neconformități constatate în momentul finalizarea procesului de expediere. Cumpărătorul va fi informat cu privire la situațiile exceptionale care tin de disponiblitate si livrare. Vânzătorul va rambursa sumele plătite de către cumpărător pentru aceste produse, dacă este cazul, în conformitate cu dispozițiile de rambursare din secțiunea referitoare la drepturile de retragere prevăzute în aceste condiții de furnizare. In decurs de cel mult 30 zile de la data la care a fost comunicată decizia de terminare a contractului sumele vor fi rambursate dupa cum urmeaza : -pentru comenzile achitate cu card online - prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
-pentru comenzile achitate numerar la livrare - prin restituire în contul bancar furnizat de cumpărător.
LIVRĂRI, PROGRAM DE LUCRU SI TERMENE
O comandă poate fi plasată în orice moment, dar perioada de procesare este de Luni până Vineri, în intervalul orar 08-18, exceptând sărbătorile legale sau in cazul in care este anuntat un alt program in prealabil.
Livrarea produselor se efectuează în sistem de curierat door-to-door folosind serviciile firmelor de curierat partenere, iar termenul de livrare este de 3-7 zile din momentul confirmării comenzii. În anumite cazuri, în funcție de disponibilitatea produselor, timpul de livrare se poate prelungi din varii motive cu acordul si confirmarea ambelor parti.